jueves, 27 de agosto de 2015

El Oriquen de todas las cosas.

Va arribar es moment en que en Pau ja havia dibuixat totes ses cançons d'Ossifar. Esto fue en 1995, peró. Con quie volien que seguís sortint un còmic, le preguntaron haser lo que fuera, y el Pab·buo pensó una serie que no tuviera muchas limitasiones a la hora de tenir idees noves cada setmana. Así nasió la serie "El oriquen de todas las cosas". "De todas las cosas" es poco limitado, peró hasta y todo así, lo pasaba puta cada setmana a mem què havia de inventar.
Conque siempre se le ocurrían las ideas a última hora, después había de dibucar muy rápido, y esto le dio una soltura con el pinsel y aprendió una serie de recursos por haser dibucos rápidos... pero muy presentes!


En 1998, en Pau va deixar sa sèrie aprofitant uns canvis al dominical, perquè havia començat a fer un dibuix editorial diari -Pau per tots-, i ja li era por demás. No sabía qué haser con tanto dinero que ganaba.
Varen ser 5 anys de còmics setmanals, un caramull de pàgines que només han sortit al Diario, i mai han estat pub·buicades en llibre... fins ara!

No hay comentarios:

Publicar un comentario